kaapeli.fi internet

Etusivu Kaapelisolmu suosittelee Webmail Osuuskunta FAQ
Tilauslomake/jäsenilmoitus Ohje Hinnasto På svenska In English  
     

Pikahaku - genväg - find


Kaapelisolmun palvelut
Katso tietoja osuuskunnan
internetpalveluista
.

Kabelknuten
Information om andelslagets
internettjänster
.

Knot in the Cable
Please find info on the internet
services and prices
.

kaapeli.fi - internet Informaatio-osuuskunta Katto-Meny
Tallberginkatu 1.B.39
00180 HELSINKI

Y-tunnus: 0957831-9

Käyntiosoite
Kaapelitehtaalla:
Tallberginkatu 3
Katso kartta.
neuvonta @ kaapeli.fi
puh: (09) 7515 4150
int: +358 9 7515 4150



Internet-yhteys ei aukea - vielä eilen kaikki toimi hyvin...

(Link: faq | kaikki jutut)

Tässä muutama yleinen virhetilanne ja ohjeet niistä selviytymiseen: Jos kone ilmoittaa, että salasana ei ole oikea ja olet varma että kirjoitit salasanan oikein, tarkisti onko Caps Lock-valo (tai NumLock) päällä. Suurten ja pienten kirjainten ero on merkitsevä - ota Caps Lock pois ja kirjoita salasana uudelleen.

Poistu Windowsista / käyttöjärjestelmästä ja käynnistä kone uudelleen. Usein ongelmat ovat tilapäisiä käyttöjärjestelmän tai ohjeislaitteiden sekoamisia jotka poistuvat käynnistämällä kone uudelleen. Katkaise varmuuden vuoksi myös virta - ainakin jotkut korttimodeemit tai ISDN-kortit voivat jäädä virhetilaan joka poistuu ainoastaan virrankatkaisulla.

Miksi ADSL-yhteys ei toimi?

Verkon tilapäisen häiriön takia olet saattanut tipahtaa pois palvelusta. Kirjaudu uudelleen osoitteessa http://portti.arenanet.fi valitsemalla valikosta palveluntarjoajasi (Katto-Meny).



<  |  >


 





© Kaapelisolmu - Kabelknuten